TAPKAJ Z MANO in očisti iz svoje podzavesti vse, kar te omejuje!

Verjetno se sprašuješ, ali je to sploh možno in kaj sploh je “tapkanje”. Na oboje bom odgovorila v temle članku, zato predlagam, da si ga pozorno prebereš. Če seveda želiš spremeniti svoje življenje (na bolje). 😉

Ker sem po izidu knjige Lačna življenja (v kateri pišem tudi o tapkanju) dobila morje vprašanj, kako tapkati za najboljše rezultate, sem se odločila vsaj enkrat tedensko posneti video, v katerem bo lahko z mano tapkal vsak, ki bo to želel. Dotaknili se bomo vseh mogočih tematik (družina, šola, zdravje, odnos do sebe in svojega telesa, finance in obilje, odnosi, kariera in uspeh, razne specifične tematike, …) Predvsem želim, da do olajšanja, uvidov, rezultatov in sreče pridete VI, dragi bralci. Tega vam sicer ne morem obljubiti, to si lahko obljubite samo sami, lahko pa vas pri tem usmerjam. In rezultati ob vztrajnosti ne morejo izostati. 😉 

Na to temo sem posnela kratek video, ki si ga lahko ogledate s klikom na to sliko:

Zdaj pa gremo na osnove tapkanja: kaj to je, kako tapkamo in kako učinkuje.

Najprej bi rada povedala, da je tale članek zgolj izobraževalne narave. Tu opisana tehnika ni mišljena kot zamenjava ustrezne zdravstvene oskrbe. Nisem zdravstveni delavec, moj namen ni zdraviti vaše bolezni. Če želite, lahko kontaktirate kakšnega od usposobljenih EFT terapevtov za bolj personaliziran pristop. Vse, kar želim, je deliti svojo izjemno pozitivno izkušnjo s tapkanjem in mogoče komu od vas pomagati do boljšega življenja. Kakorkoli, odgovornost za vaše zdravje je vaša, sprejmite jo in če se boste lotili tapkanja, naredite to, če vi tako želite. Prav? 😉

KAJ JE TAPKANJE OZIROMA EFT TEHNIKA?

Tapkanje je čustvena verzija akupunkture s to razliko, da igel pri tem postopku ne potrebujemo, ker obravnavamo čustvene težave. Zakaj čustva? Ker čustva na naše telesno stanje vplivajo bolj, kot si lahko zamislimo. Vplivajo celo na bolečine in bolezni.

Dolgotrajno pestovanje jeze, zamere, krivde, lahko na nas pusti fizične posledice. Če hočete dokaz, si predstavljajte, kakšni ste, ko ste jezni. Verjetno imate občutek skrčenega želodca, močno so vidne žile na vašem vratu in čelu, imate povišan krvni pritisk… Našli smo torej dokaz, da čustva povzročajo fizičen odziv telesa. Dolgotrajna negativna čustva pa lahko privedejo do bolezni.

TU VSKOČI TAPKANJE OZ. EFT METODA

Tapkanje temelji na odkritju, da ima naše telo energijski sistem oziroma sistem »meridianov«, po katerih teče energija. V meridianih lahko pride do zastoja energije, vzrok za vsa negativna čustva pa so – motnje v energijskem sistemu. Te motnje lahko prekinemo s tapkanjem (tapkanje = stimuliranje določenih točk na telesu z uporabo prstov).

Tapkanje deluje pri vsem mogočem: strahovih, jezi, zamerah, ljubosumju, krivdi, napadih panike, tesnobi, fizični bolečini in celo pri kompleksnejših težavah, kot je depresija, posttravmatska stresna motnja, pri fobijah, težavah s koncentracijo, težavah z učenjem, izboljševanju športnih rezultatov, celo pri petju …

Najboljše od vsega je, da tapkanje deluje, tudi če vi ne verjamete, da bo delovalo. Tako da samo poskusite z odprto glavo in se pustite presenetiti.

OSNOVNE TOČKE ZA TAPKANJE

To so torej točke, po katerih bomo tapkali. Ne skrbite preveč glede postopka, kmalu bom objavila video, v katerem bom vse skupaj demonstrirala.

POSTOPEK TAPKANJA

1. IDENTIFIKACIJA PROBLEMA

Ko začnemo tapkati, je prva stvar, ki je pomembna, to, da identificiramo PROBLEM. Recimo, da nas boli rama. Ko vemo, kaj je naša težava, je naslednji korak, da ocenimo njeno intenzivnost na lestvici od 0 do 10. Recimo, da bolečino rame ocenjujemo na 8.

2. PRIPRAVLJALNI STAVEK

Naslednje, kar naredimo, je pripravljalni stavek. To izgleda takole: Tapkamo na karate točko (to je zunanji, meseni del roke, s katerim bi naredili »karate chop«. Za boljšo predstavo si oglejte zgornjo sliko). To točko tapkamo z dvemi ali več prsti, zraven pa povemo frazo, ki gre takole:

Čeprav imam tole ___ (xy težavo), se kljub temu globoko in v celoti sprejemam.

Tam, kjer piše “xy težavo”, vstavimo svoj problem. V našem primeru je to boleča rama. V ta stavek lahko vstavimo karkoli. Lahko nočne more, ki jih imamo že leta, lahko to, da pri odbojki ne zmoremo dati visokega servisa, resnično karkoli.

Naš stavek ob tapkanju karate točke se torej glasuje:  »Čeprav imam to bolečino v rami, se kljub temu globoko in v celoti sprejemam.« 

Ta stavek ponovimo trikrat in se hkrati poskusimo čimbolj osredotočiti na samo bolečino, če nam je lažje, zapremo oči. Poanta je v tem, da res začutimo svoje besede, svoj problem.

3. TAPKANJE PO TOČKAH

Po tem pripravljalnem stavku gremo na tapkanje po točkah, in ob vsaki točki, ki jo tapkamo, povemo skrajšano verzijo pripravljalnega stavka – oziroma OPOMNIK. Gre za to, da ob vsaki točki s kratkim stavkom opomnimo svoj sistem, na čem delamo, kje je naš problem. V našem primeru bomo rekli: »moja boleča rama.« Tapkamo z dvemi ali več prsti.

Prva točka, ki jo tapkamo, je točka obrvi (glej sliko). Ta točka je na začetku obrvi. Tapkamo lahko na desni ali levi strani, zraven pa glasno povemo: »ta boleča rama«.

Naslednja točka je na zunanji strani očesa, na kosti. Tudi pri tej točki lahko tapkamo na levi ali desni strani. Ko tapkamo to točko, spet ponovimo opomnik: “moja boleča rama.”

Naslednja točka je pod očesom – direktno pod zenico, ravno tako na kosti – tam kjer začutimo rob očesne votline. Spet ponovimo: »ta boleča rama«.

Naslednja točka je pod nosom, v jamici med ustnicama. Ta točka nima svoje dvojnice, ker je na sredini glave. Tu spet povemo: »moja boleča rama«.

Naslednja točka je na bradi. Nahaja se na polovici razdalje med spodnjo ustnico in najnižjo točko brade. Spet tapkamo in zraven povemo: »ta boleča rama«.

Naslednjo točko najdemo, če kazalec položimo na dno vratu, med ključnici (začutiti moramo jamico v obliki črke »u«). Od tu s prstom potujemo navzdol približno centimeter, od tu pa potem približno 3cm desno (ali levo, ker sta točki na obeh straneh). Točka je tik pod začetkom ključnice, občuti se kot nekakšna mehka vdolbinica. Če je ne najdete ali niste prepričani, kje je, lahko uporabite pest, in to točko tapkate kar s pestjo. Tako jo boste zagotovo zadeli. Tudi ob tapkanju te točke na glas povemo: »moja boleča rama«.

Predzadnja točka se nahaja pod roko. Najdemo jo tako, da si zamislimo linijo, ki teče okoli našega trupa in prečka prsne bradavice. Tej točki nekateri pravijo »točka nedrčka”: locirana je na delu, ki ga prečka pas nedrčka. Tapkamo jo s štirimi prsti (da jo zagotovo zadanemo), lahko pa uporabimo kar celo dlan, in zraven spet povemo na glas: »moja boleča rama«.

Zadnja točka se nahaja na vrhu glave. To točko potapkamo kar z vsemi prsti, lahko tudi malo zaokrožimo po vrhu glave. Spet povemo »moja boleča rama«.

4. OCENA STANJA PROBLEMA

Zdaj smo prišli skozi vse točke. Ta trenutek se lahko vprašamo, kako je z našo težavo – je bolje? Tipičen odziv je znatno izboljšanje bolečine. Ocenimo, koliko nas sedaj boli rama in recimo, da bolečino sedaj ocenjujemo s 4. Kar lep napredek, ne?

Če nismo še na nuli, ponovimo celoten proces (uporabljamo opomnik “še kar me boli rama”/”preostala bolečina v rami”), in potem spet ocenimo nivo bolečine. Proces ponavljamo, dokler ne pridemo do tega, da bolečine ni več, ALI pa se ustavi na neki točki (recimo 2). Če bolečine ni več, super, če se je ustavila na točki 2, to preprosto pomeni, da moramo izvedeti več o samem tapkanju. Na tej točki vam predlagam, da googlate in iščete informacije.

Toliko o osnovnem postopku tapkanja. Ne ustrašite se količine informacij, kmalu pride video, kjer bomo prvič skupaj poskusili tapkati. 

KAJ SEM NASLOVILA S TAPKANJEM?

Vse, kar me je v življenju omejevalo.

  • Negativna čustva, ki so bila vezana na določene spomine v otroštvu (jeza, zamere, krivda, strah, bes, sovraštvo, ljubosumje, občutek, da nisem dovolj, …),
  • negativna prepričanja (nisem dovolj dobra, nikogar ne zanimam, nič mi nikoli ne uspe, vsi me samo izkoriščajo, zguba sem, …),
  • specifične spomine, ob katerih mi je bilo neprijetno, …

Tapkala sem s pomočjo knjige EFT za telebane. Če se želite temeljito lotiti svoje podzavesti, predlagam, da pozorno spremljate moj Youtube kanal in se po možnosti nanj naročite, saj bom vsak teden objavila vsaj en tapkalni video, v katerih bomo naslovili veliko različnih težav. 

KAJ VSE SE JE V MOJEM ŽIVLJENJU SPREMENILO, ODKAR TAPKAM

Vsa zgoraj našteta negativna čustva in negativna prepričanja so izgubila svojo moč nad mano (so izzvenela, ko sem se posameznemu od njih posvetila z naslavljanjem več različnih aspektov), “grdi spomini” oziroma “čustveni spomini” pa so izgubili svoj naboj in svojo težo. Zdaj so samo še gole informacije, dogodki, ki jim ne pripisujem nikakršnega pomena več. Nič več jeze na ljudi, ki so me prizadeli, nič več zamer do tistih, ki so me izdali, nič več žalosti, ker so se določene stvari zgodile. Nastopilo je brezpogojno sprejemanje sebe in svoje preteklosti, svojega življenja.

Da naštejem še nekaj večjih, vidnejših dosežkov, ki so prišli kasneje: 

  • Viktorji 2013
  • Izid albuma Punca iz tvoje ulice 2015
  • Izid knjige Lačna življenja 2015
  • začetek avtorstva za druge slovenske pevke (Alya, Alenka Godec, glasba za nadaljevanko, ..)
  • EMA 2016
  • predavanja o motnjah hranjenja po celi Sloveniji (več kot 30 v enem letu)
  • izboljšani odnosi z vsemi okoli mene
  • upam si izraziti sebe in živeti tako, da se počutim izpolnjeno

In PREDVSEM: prvič v življenju se imam rada, se cenim in se spoštujem. Ne naslavljam se več z žaljivkami, temveč se spodbujam. Prav tako vsi okoli mene. Dejansko se je svet okoli mene začel spreminjati, ko sem spremenila sebe. Zelo nenavadno, a hkrati zelo logično. 

Zgornji spisek ni namenjen “boostanju” mojega ega, temveč temu, da vam prikažem, koliko pozitivnega se lahko zgodi, ko odvržemo vse, kar nas v življenju omejuje. Si boste torej vzeli čas zase in enkrat tedensko tapkali z mano? 🙂 Zelo bom vesela, če ja. 

Vsa vaša vprašanja, predloge za tapkalne videe mi lahko pošljete preko kontaktnega obrazca (na dnu strani) ali s komentarjem na tale prispevek. 

VESELIM SE VAŠEGA NAPREDKA!! <3

<3<3, Anja

VIR: Gary Craig, utemeljitelj tehnike tapkanja

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja